IT

Dyrektorzy finansowi mają obecnie do czynienia z największym wyzwaniem w całej swojej karierze. Aby pomóc im budować silne i elastyczne przedsiębiorstwa i wrócić na ścieżkę wzrostu, wprowadziliśmy aktualizacje w naszym rozwiązaniu Oracle Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) i Oracle Cloud Enterprise Performance Management (EPM).

Najnowsze aktualizacje pomagają działom finansowym korzystać z technologii takich jak AI, asystenty cyfrowe i narzędzia analityczne, aby zwiększyć produktywność, obniżyć koszty i usprawnić kontrolę. Ponadto nowe rozwiązania branżowe pozwalają klientom z branży paliwowej i produkcyjnej oraz branż zasobochłonnych usprawnić procesy biznesowe i osiągać szybszy zwrot z inwestycji.

Nowe funkcje Oracle Cloud ERP w zakresie AI, automatycznego uczenia, analiz i bezpieczeństwa to m.in.:

  • Predictive Planning (planowanie predykcyjne): Pomaga organizacjom identyfikować i wykorzystywać trendy i wzorce w danych finansowych i operacyjnych. Dzięki dostępowi do prognoz w momencie przesyłania danych organizacje mogą określać wzorce odchyleń oraz na bieżąco aktualizować plany, aby podejmować lepsze i szybsze decyzje. Funkcje planowania predykcyjnego są teraz dostępne w Oracle Cloud EPM.
  • Intelligent Code Defaulting (inteligentne sugerowanie kodów): Pomaga organizacjom zwiększyć dokładność i wydajność przetwarzania transakcji należności dzięki wykorzystaniu automatycznego uczenia do sugerowania kodów kont. Algorytm uczy się w oparciu o wcześniejsze działania, aby dostosowywać się do zmian biznesowych.
  • Intelligent Document Recognition (inteligentne rozpoznawanie dokumentów): Zwiększa dokładność i wydajność pozyskiwania informacji finansowych z plików PDF i innych popularnych formatów dokumentów finansowych, aby ograniczyć (lub nawet wyeliminować) ręczne wprowadzanie faktur. System uczy się w miarę działania i dostosowuje się do zmian w formatach, dzięki czemu z czasem działa coraz dokładniej.
  • Digital Assistant Skills for Time Entry and Projects (kompetencje asystenta cyfrowego w zakresie rejestrowania czasu i projektów): Pomagają organizacjom zredukować działania potrzebne do wysyłania i przeglądania arkuszy czasu pracy, śledzenia statusu projektów oraz eskalacji problemów z wpisywaniem czasu pracy i zarządzaniem projektami. W rezultacie nowy konwersacyjny interfejs użytkownika zapewnia lepszą obsługę i większą wydajność biznesową.  
  • Embedded Incident Management (wbudowane zarządzanie incydentami): Pomaga organizacjom zwiększyć ochronę danych dzięki udostępnieniu intuicyjnych, wbudowanych przepływów pracy dotyczących raportowania incydentów, które można wykorzystać do przeprowadzania dochodzeń, tworzenia działań oraz śledzenia i aktualizowania statusu incydentów.

Natomiast nowe rozwiązania branżowe w Oracle Cloud ERP to m.in.:

  • Joint Venture Accounting (księgowość joint venture): Pomaga przedsiębiorstwom ograniczyć spory z partnerami, polepszyć przepływy pieniężne i uzyskać wgląd w czasie rzeczywistym w sytuację finansową spółek joint venture dzięki automatycznemu przetwarzaniu transakcji i narzędziom do zarządzania wyjątkami opartym na rolach.
  • Project-Driven Supply Chain (łańcuch dostaw oparty na projektach): Obsługuje złożone procesy biznesowe przedsiębiorstw z branży produkcyjnej i branż zasobochłonnych, w których łańcuch dostaw musi być dostosowany do konkretnego projektu. To kompleksowe rozwiązanie jest już dostępne w Oracle Cloud ERP i Oracle Cloud Supply Chain Management (SCM).

Aby jeszcze bardziej pomóc naszym klientom, w zeszłym miesiącu poinformowaliśmy o tym, że wszystkim naszym klientom korzystającym z Oracle Planning Cloud zapewnimy bezpłatny dostęp do rozwiązania Oracle Financial Statement Planning, w tym modułu Strategic Modeling, przez następne 12 miesięcy. Udostępniliśmy klientom również podręczniki „krok po kroku” i tutoriale internetowe, dzięki którym będą mogli jak najlepiej wykorzystać te bezpłatne funkcje.

Te najnowsze innowacje zostały stworzone po to, aby pomóc działom finansowym szybko dostosować się do obecnej sytuacji gospodarczej, badać nowe modele biznesowe, usprawnić podejmowanie strategicznych decyzji i wrócić na ścieżkę wzrostu. Mimo że nie ma łatwego sposobu na stawienie czoła wyzwaniom, przed jakimi stoją obecnie działy finansowe, mój zespół pomaga klientom jak najlepiej dostosować się do zmian i robić plany na przyszłość.

Dowiedz się więcej

Zobacz również

Przegląd systemów WMS

Przegląd systemów WMS

Magazyn staje się sercem łańcucha dostaw i dlatego jest centralnym punktem inwestycji sprzedawców detalicznych, producentów i dostawców usług logistycznych. System technologii magazynowej staje się coraz bardziej złożony, operatorzy łańcucha dostaw potrzebują bardziej wyrafinowanych systemów zarządzania, które mogą koordynować dużą liczbę indeksów, różnorodność inteligentnych urządzeń i systemów połączonych w ich obiektach. Z pomocą przychodzą systemy WMS.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Jak automatyzacja usprawnia pracę zdalną?

Jak automatyzacja usprawnia pracę zdalną?

Aby praca zdalna przebiegała sprawnie, powinieneś zapewnić, by wszystko działało w firmie jak dobrze naoliwiona maszyna. Jak to zrobić? Od czego zacząć? Sprawdź, w jaki sposób automatyzacja pozwala zachować ciągłość pracy, a nawet zwiększyć jej wydajność bez względu na to, skąd pracują Twoi pracownicy.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama