Radial, światowy lider w obsłudze technologiczno – operacyjnej handlu wielokanałowego e-commerce, otworzył we wrześniu nowe centrum logistyczne w Polsce, rozpoczynając tym samym działalność operacyjną w naszym kraju. Na swoją siedzibę i centrum magazynowe Radial wybrał Park MLP II Pruszków. Tutaj firma obsługuje klientów, przygotowując zamówienia online i realizując ich dostawy na terenie Polski oraz do około 50 innych krajów na świecie.

Radial, należący do grupy bpost, to wysoce zaawansowany technologicznie operator logistyczny oferujący szeroki zakres usług w całym łańcuchu logistycznym e-commerce. Dzięki systemowym rozwiązaniom technicznym dla omnichannel łączy sprzedawców i klientów poprzez wysokojakościowe usługi fulfillment oraz różnorodne opcje dostaw. Firma rozpoczęła działalność w Polsce w kwietniu tego roku, jednakże operacyjnie magazyn centralny spółki Radial Poland ruszył z początkiem września. Wcześniej operator przejął firmę Landmark Global działającą na polskim rynku od kilku lat.

„Radial zapewnia swoim klientom nie tylko pełną obsługę logistyczną ich sieci e-commerce w zakresie fulfillmentu oraz zarządzania dostawami, ale wspiera ich także w konkurowaniu i wchodzeniu na nowe rynki e-handlu. Dla firm, które planują ekspansję na rynkach zagranicznych, może być to nowa droga do realizacji tego celu, gdyż nasze systemy pozwalają przy jednej integracji na łatwy i szybki dostęp do usług w kolejnych centrach Radial zlokalizowanych w innych częściach świata. Dostarczamy pełną obsługę fulfillmentową transportu, w tym również wysoce wydajną obsługę zwrotów, zapewniając szybką gotowość towarów do ponownej sprzedaży” – mówi Tomasz Okowiak, Site Director i jednocześnie członek zarządu Radial Poland.

Radial świadczy usługi fulfillment tj. pełną obsługę logistyczną e-handlu w zakresie realizacji dostaw B2C i B2B, zarządzania zamówieniami w omnichannel (wielokanałowo) dzięki własnemu rozwiązaniu systemowemu ROM (Radial Order Management) a także obsługi klienta i płatności oraz ochrony przed oszustwami w internecie na kilku rynkach światowych. Do grona klientów firmy Radial należy ponad 200 czołowych marek handlowych na świecie, głównie z branż: health&care, fashion, elektroniki, akcesoriów i biżuterii.

Radial Poland swoją siedzibę i magazyn centralny o pow. 9,3 tys. mkw. (klasa A+) posiada w Pruszkowie (na terenie MLP II Pruszków), gdzie pracuje około 150 osób. Operacyjnie, polski magazyn pod szyldem Radial rozpoczął działalność we wrześniu 2020 r., stąd przygotowuje obecnie zamówienia online swoich klientów, dostawy B2C i B2B do kilkudziesięciu państw na świecie. Bliska odległość od Warszawy i tylko kilka minut od głównych węzłów komunikacyjnych, bliskość międzynarodowego lotniska Chopina i sieci autostrad (A2, S2, S8) a także głównych magazynów największych firm kurierskich, umożliwia Radialowi szybką i wysokiej jakości realizację dostaw dzięki stale rosnącej liczbie współpracujących firm kurierskich w ramach globalnej sieci bpost.

„Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia i wewnętrznego transferu know-how grupy bpost na całym świecie. Oferujemy pełną gamę usług fulfillment włącznie z różnorodnymi usługami VAS, takimi jak chociażby projektowanie opakowań dla e-com czy druk cyfrowy i offsetowy. Nasi klienci mają dostęp do wiodącej na świecie technologii zarządzania zamówieniami dla omnichannel w ramach Radial Order Management, a być może w niedalekiej przyszłości także do technologii płatności oraz inteligentnej ochrony przed oszustwami” – wymienia Mariusz Możdżyński, Sales Director CEE w Radial.

Firma posiada niemalże 30-letnie międzynarodowe doświadczenie w technologiach i usługach związanych z siecią internetową oraz w zakresie usług fulfillment. Radial ma obecnie 26 Centrów Fulfillment, 9 Centrów Obsługi Klienta i kolejnych kilka biur korporacyjnych, które znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Holandii, Włoszech, USA oraz Kanadzie.

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gry

PI2019.jpg

Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Opakowania zwrotne w logistyce. Udane połączenie wydajności ekonomicznej z ekologią

GEFCO.JPG

Wprowadzenie opakowań zwrotnych oraz powiązanych z nimi usług to skuteczny sposób optymalizacji logistyki produkcji. Dużą zaletą opakowań wielokrotnego użytku jest ich uniwersalność, dzięki temu mogą być stosowane praktycznie w każdym sektorze przemysłu i wspierać dostawy na linię montażową, niezależnie od charakteru komponentów. O tym jak opakowania zwrotne oraz usługi powiązane mogą wpłynąć na optymalizację łańcucha dostaw opowiada Sébastien ROGER, dyrektor działu opakowań wielokrotnego użytku w GEFCO.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Wyższa wydajność z nowym spojrzeniem: DB Schenker wdraża inteligentne okulary do kompletacji w logistyce magazynowej

DB Schenker_1.jpg

Faza testów inteligentnego rozwiązania do kompletacji Picavi zakończona. Wdrożenie na dużą skalę planowane po pomyślnym wprowadzeniu w Niemczech. Znaczny wzrost wydajności dzięki rozwiązaniu typu „pick-by-vision”.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama