Targi Packaging Innovations w dobrej formie!

Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez Targi w Krakowie, które w dniach 24-25 września odbyły się w EXPO XXI Warszawa są dowodem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Można pokusić się o stwierdzenie, że branża nie powraca do gry, branża już powróciła do gry!

Targi Packaging Innovations w dobrej formie!

Miniona edycja była mniejsza, ale równie korzystna dla uczestników, jak dotychczasowe spotkania. Wystawcy nie kryli zaskoczenia frekwencją. Podkreślali, że ich stoiska odwiedzili klienci, którzy mieli konkretne pytania i byli zainteresowani oferowanymi produktami i usługami. Na uwagę zasługuje atmosfera towarzysząca targom. Powitania były inne niż zawsze, mniej wylewne w gestach, ale szczere i prawdziwe. Dało się odczuć, że każdy jest bardzo spragniony spotkań i czerpie przyjemność z każdej rozmowy.

Zarówno dla wystawców, jak i gości udział w targach jest bardzo ważny. Wydarzenie umożliwiło nawiązanie nowych i utrwalenie dotychczasowych kontaktów, które są na wagę złota. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na zaprezentowanie swojej oferty, wiedzą jak istotna jest promocja i trzymanie ręki na pulsie. Podkreślają często, że korzyści płynące z udziału dostrzegają przez cały rok. Konkurencja jest ogromna a targi przykładem na to, jak z roku na rok zmienia się branża opakowań.

Dwa dni Packaging Innovations to sygnał, że targi wracają na właściwe tory. Organizatorzy są gotowi na realizację najbardziej wymagających wydarzeń, a uczestnicy spragnieni udziału w nich. Wszystkie spotkania odbywały się w skrupulatnie przestrzeganym reżimie sanitarnym. Każda osoba wchodząca na teren targów miała mierzoną temperaturę i była zobligowana do wypełnienia ankiety epidemiologicznej. Uczestnicy nosili maski i zachowywali dystans społeczny. Dozowniki z płynami do dezynfekcji rąk udostępniono na stoiskach i przestrzeniach wspólnych.

Każda branża jest inna, ale ludzie bez względu na wykonywany zawód mają taką samą potrzebę -spotkań, rozmów i nawiązywania kontaktów. Do tego nie potrzeba uścisków dłoni, wystarczy odpowiednie przygotowanie, zachowanie rozsądku i pozytywne nastawienie.

Zobacz również

COVID‑19 ‑ czy to rewolucja na rynku usług kurierskich?

COVID-19 - czy to rewolucja na rynku usług kurierskich?

Jak branża KEP radzi sobie ze wzrostem wolumenu przesyłek i nowymi warunkami reżimu sanitarnego?Jakie działania podejmują firmy kurierskie, aby pozostać konkurencyjnymi na rynku?Jakich zmian należy się spodziewać w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 4-5/2020

Transport mobilny ‑ wózki AGV dla indywidualnych zastosowań

Zastosowanie wózków AGV zyskuje coraz większe zainteresowanie, dotyczy to również nowych aplikacji, jak i branż. Rynek wymaga coraz wydajniejszych i szybszych rozwiązań, a jednocześnie podwyższa standardy w zakresie bezpieczeństwa. Motywuje to projektantów do optymalizacji pojazdów i zastosowania najnowszych technologii.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama