Targi Packaging Innovations w dobrej formie!

Pack.jpg
Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez Targi w Krakowie, które w dniach 24-25 września odbyły się w EXPO XXI Warszawa są dowodem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Można pokusić się o stwierdzenie, że branża nie powraca do gry, branża już powróciła do gry!

Miniona edycja była mniejsza, ale równie korzystna dla uczestników, jak dotychczasowe spotkania. Wystawcy nie kryli zaskoczenia frekwencją. Podkreślali, że ich stoiska odwiedzili klienci, którzy mieli konkretne pytania i byli zainteresowani oferowanymi produktami i usługami. Na uwagę zasługuje atmosfera towarzysząca targom. Powitania były inne niż zawsze, mniej wylewne w gestach, ale szczere i prawdziwe. Dało się odczuć, że każdy jest bardzo spragniony spotkań i czerpie przyjemność z każdej rozmowy.

Zarówno dla wystawców, jak i gości udział w targach jest bardzo ważny. Wydarzenie umożliwiło nawiązanie nowych i utrwalenie dotychczasowych kontaktów, które są na wagę złota. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na zaprezentowanie swojej oferty, wiedzą jak istotna jest promocja i trzymanie ręki na pulsie. Podkreślają często, że korzyści płynące z udziału dostrzegają przez cały rok. Konkurencja jest ogromna a targi przykładem na to, jak z roku na rok zmienia się branża opakowań.

Dwa dni Packaging Innovations to sygnał, że targi wracają na właściwe tory. Organizatorzy są gotowi na realizację najbardziej wymagających wydarzeń, a uczestnicy spragnieni udziału w nich. Wszystkie spotkania odbywały się w skrupulatnie przestrzeganym reżimie sanitarnym. Każda osoba wchodząca na teren targów miała mierzoną temperaturę i była zobligowana do wypełnienia ankiety epidemiologicznej. Uczestnicy nosili maski i zachowywali dystans społeczny. Dozowniki z płynami do dezynfekcji rąk udostępniono na stoiskach i przestrzeniach wspólnych.

Każda branża jest inna, ale ludzie bez względu na wykonywany zawód mają taką samą potrzebę -spotkań, rozmów i nawiązywania kontaktów. Do tego nie potrzeba uścisków dłoni, wystarczy odpowiednie przygotowanie, zachowanie rozsądku i pozytywne nastawienie.

Zobacz również

COVID‑19 ‑ czy to rewolucja na rynku usług kurierskich?

MiP_4-5_92.jpg

Jak branża KEP radzi sobie ze wzrostem wolumenu przesyłek i nowymi warunkami reżimu sanitarnego?Jakie działania podejmują firmy kurierskie, aby pozostać konkurencyjnymi na rynku?Jakich zmian należy się spodziewać w najbliższych miesiącach?

Czytaj więcej
Tekst otwarty Promocyjny nr 4-5/2020

Transport mobilny ‑ wózki AGV dla indywidualnych zastosowań

Zastosowanie wózków AGV zyskuje coraz większe zainteresowanie, dotyczy to również nowych aplikacji, jak i branż. Rynek wymaga coraz wydajniejszych i szybszych rozwiązań, a jednocześnie podwyższa standardy w zakresie bezpieczeństwa. Motywuje to projektantów do optymalizacji pojazdów i zastosowania najnowszych technologii.

Czytaj więcej

Lean Logistics. Jak zoptymalizować logistykę, magazynowanie i łańcuch dostaw?

MiP_4-5_48.jpg

Całkiem niedawno sukces rynkowy zależał od dostępności produktów (podaż), ale dziś najistotniejszym elementem przewagi konkurencyjnej jest czas realizacji potrzeby klienta. Zarówno indywidualnego, jak i przedsiębiorstwa. Dlatego walutą w Logistyce jest czas – jedyny prawdziwie nieodnawialny zasób, jakim dysponujemy. Tylko, czy robimy to świadomie? Czy czas gra na naszą korzyść? A może jest śmiertelnym wrogiem, który pcha nasz biznes ku przepaści?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama