Optymalizacja wykorzystania zasobów w transporcie bliskim materiałów zaczyna się od znajomości szczegółów na temat operacji wykonywanych przez wózki i operatorów, a także wydajności ich pracy – bez względu na to, czy mówimy o obsłudze pojedynczego wózka, czy całej floty – w dowolnym momencie i w czasie rzeczywistym. Pozwala ona mierzyć efektywność i zestawiać wyniki ze wskaźnikami KPI, tak aby uzyskać pewność co do właściwości działań oraz że podejmowane czynności łagodzą ryzyko i zwiększają rentowność działalności.

Gotowe rozwiązanie telematyczne do zarządzania aktywami, tj. system Hyster Tracker dostarcza dane porównawcze o różnych składnikach floty; dzięki nim można redukować koszty i zwiększać wydajność produkcyjną.

  • Bardziej wydajna flota:
    • Wydłużaj czas bezawaryjnej pracy;
    • Poprawiaj efektywność zużycia energii;
    • Optymalizuj czynności konserwacyjne;
    • Obsługa wózka.
  • Poprawiaj wydajność pracy operatora:
    • Minimalizuj uszkodzenia;
    • Postępuj zgodnie z przepisami.

Koszty w dół, wydajność w górę

Dzięki możliwościom monitorowania i raportowania kosztów eksploatacyjnych dla poszczególnych wózków, flot czy lokalizacji, system Hyster Tracker pomaga utrzymywać koszty posiadania na najniższym możliwym poziomie. Pokazując zbiorcze zestawienia ponoszonych kosztów, Hyster Tracker daje możliwość wyliczenia kosztów eksploatacji całej floty i wydajności poszczególnych wózków i operatorów.

Optymalizuj

Dzięki zastosowaniu zdalnego licznika roboczogodzin/ bezprzewodowego systemu śledzenia obsługi, można precyzyjnie dopasować rozmiar floty, konfigurację i lokalizację wózków, co skutkuje maksymalizacją wydajności pracy i zmniejszeniem do minimum przestojów.

  • Optymalizacja floty: narzędzia wizualizacji.
  • Lokalizator GPS ‘Snapshot’ do monitorowania lokalizacji pojazdów (wykorzystujący mapy Google lub widok satelitarny).
  • System GPS Motion: dzięki ciągłemu śledzeniu zaznacza on sesje ruchu pojazdu (za pomocą metody zostawiania śladów, ang. breadcrumbs) na mapie, zapisując jego położenie, znaczniki czasu, prędkość.
  • Automatyczne wyłączanie: oszczędza energię, gdy wózek nie jest obsługiwany.

Monitoruj

Zwiększaj wydajność dzięki monitorowaniu wózka i pracy operatora, wykorzystując alarmy o zderzeniach w czasie rzeczywistym i zdalne zarządzanie czynnościami konserwacyjnymi dla bardziej skutecznego serwisowania.

  • Ustawianie wskaźników KPI dla wózków i operatorów.
  • Śledzenie aktywności w trakcie zmiany.
  • Śledzenie kodów błędów: namierzanie i reagowanie na kody wykryte za pośrednictwem magistrali CAN.
  • Wykrywanie uderzeń: zgłaszanie, wyświetlanie i zapisywanie niebezpiecznych zdarzeń.
  • Harmonogram konserwacji prewencyjnej: zdalne przeglądanie i zarządzanie konserwacją i serwisowaniem sprzętu.

Jak to działa?

Dostęp do systemu Hyster Tracker odbywa się za pomocą komputera stacjonarnego, laptopa lub tabletu, na których można zobaczyć każdy wózek floty wyposażony w kompaktowy i wytrzymały moduł telematyczny. System kontaktuje się z zabezpieczonym portalem Hyster Tracker poprzez sieć komórkową lub bezprzewodowe łącze Wi-Fi. Floty składające się z wózków różnych marek nie stanowią problemu, ponieważ Hyster Tracker pozwala na wyposażenie wózków marek innych niż Hyster w tę samą technologię. Bez problemu integruje się z używanymi dotychczas systemami dostępu/identyfikacji.

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 2/2019

Zima nie zaskoczy SEGRO

SEGRO_Logistics_Park_Warsaw_Nadarzyn.jpg

SEGRO, wiodący deweloper, zarządca i właściciel nowoczesnych powierzchni magazynowych, stawia na inteligentne dachy. Po testowym wdrożeniu w 2017 roku, firma wyposażyła w system czujników dachowych już drugi budynek na terenie SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 2/2019

Wpływ rozwoju e-commerce na branżę magazynową

Depositphotos_19452415_ds.jpg

E-commerce odgrywa coraz większą rolę nie tylko w strefie gospodarczej, ale także w branży magazynowej. Szacuje się, że w ciągu roku zwiększy się skala dostarczanych przesyłek zamawianych ze sklepów on-line aż o 70%. Wraz z rozwojem gałęzi e-commerce, przewiduje się podwyżki cen dostaw w skali 7-10%. 

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 2/2019

Colian Logistic w Panattoni Park Wrocław IX

magazyn_Colian Logistic.jpg

Colian Logistic, spółka należąca do grupy Colian Holding SA., lidera na rynku spożywczym przeniosła się do nowego magazynu w okolicach Wrocławia. Firma wynajęła 7 250 mkw. powierzchni magazynowo – biurowej w Panattoni Park Wrocław IX. W transakcji najmu doradzała firma AXI IMMO. 

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

W poprzednich numerach

Tematy omawiane w poprzednich numerach:

Reklama