Optymalizacja wykorzystania zasobów w transporcie bliskim materiałów zaczyna się od znajomości szczegółów na temat operacji wykonywanych przez wózki i operatorów, a także wydajności ich pracy – bez względu na to, czy mówimy o obsłudze pojedynczego wózka, czy całej floty – w dowolnym momencie i w czasie rzeczywistym. Pozwala ona mierzyć efektywność i zestawiać wyniki ze wskaźnikami KPI, tak aby uzyskać pewność co do właściwości działań oraz że podejmowane czynności łagodzą ryzyko i zwiększają rentowność działalności.

Gotowe rozwiązanie telematyczne do zarządzania aktywami, tj. system Hyster Tracker dostarcza dane porównawcze o różnych składnikach floty; dzięki nim można redukować koszty i zwiększać wydajność produkcyjną.

  • Bardziej wydajna flota:
    • Wydłużaj czas bezawaryjnej pracy;
    • Poprawiaj efektywność zużycia energii;
    • Optymalizuj czynności konserwacyjne;
    • Obsługa wózka.
  • Poprawiaj wydajność pracy operatora:
    • Minimalizuj uszkodzenia;
    • Postępuj zgodnie z przepisami.

Koszty w dół, wydajność w górę

Dzięki możliwościom monitorowania i raportowania kosztów eksploatacyjnych dla poszczególnych wózków, flot czy lokalizacji, system Hyster Tracker pomaga utrzymywać koszty posiadania na najniższym możliwym poziomie. Pokazując zbiorcze zestawienia ponoszonych kosztów, Hyster Tracker daje możliwość wyliczenia kosztów eksploatacji całej floty i wydajności poszczególnych wózków i operatorów.

Optymalizuj

Dzięki zastosowaniu zdalnego licznika roboczogodzin/ bezprzewodowego systemu śledzenia obsługi, można precyzyjnie dopasować rozmiar floty, konfigurację i lokalizację wózków, co skutkuje maksymalizacją wydajności pracy i zmniejszeniem do minimum przestojów.

  • Optymalizacja floty: narzędzia wizualizacji.
  • Lokalizator GPS ‘Snapshot’ do monitorowania lokalizacji pojazdów (wykorzystujący mapy Google lub widok satelitarny).
  • System GPS Motion: dzięki ciągłemu śledzeniu zaznacza on sesje ruchu pojazdu (za pomocą metody zostawiania śladów, ang. breadcrumbs) na mapie, zapisując jego położenie, znaczniki czasu, prędkość.
  • Automatyczne wyłączanie: oszczędza energię, gdy wózek nie jest obsługiwany.

Monitoruj

Zwiększaj wydajność dzięki monitorowaniu wózka i pracy operatora, wykorzystując alarmy o zderzeniach w czasie rzeczywistym i zdalne zarządzanie czynnościami konserwacyjnymi dla bardziej skutecznego serwisowania.

  • Ustawianie wskaźników KPI dla wózków i operatorów.
  • Śledzenie aktywności w trakcie zmiany.
  • Śledzenie kodów błędów: namierzanie i reagowanie na kody wykryte za pośrednictwem magistrali CAN.
  • Wykrywanie uderzeń: zgłaszanie, wyświetlanie i zapisywanie niebezpiecznych zdarzeń.
  • Harmonogram konserwacji prewencyjnej: zdalne przeglądanie i zarządzanie konserwacją i serwisowaniem sprzętu.

Jak to działa?

Dostęp do systemu Hyster Tracker odbywa się za pomocą komputera stacjonarnego, laptopa lub tabletu, na których można zobaczyć każdy wózek floty wyposażony w kompaktowy i wytrzymały moduł telematyczny. System kontaktuje się z zabezpieczonym portalem Hyster Tracker poprzez sieć komórkową lub bezprzewodowe łącze Wi-Fi. Floty składające się z wózków różnych marek nie stanowią problemu, ponieważ Hyster Tracker pozwala na wyposażenie wózków marek innych niż Hyster w tę samą technologię. Bez problemu integruje się z używanymi dotychczas systemami dostępu/identyfikacji.

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Savills: Wirus nie straszny magazynom

Kamil.jpg

Pierwsze półrocze 2020 r. okazało się rekordowe dla rynku nieruchomości magazynowych i przemysłowych, podaje firma doradcza Savills. Pomimo wyzwań związanych z Covid-19 popyt osiągnął najwyższą w historii wartość odnotowaną na półmetku roku. Ponadto, w drugim kwartale wynajęto i oddano do użytku nawet więcej nowej powierzchni, niż w pierwszych trzech miesiącach roku.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

Rynek magazynowy odporny na COVID‑19 w I połowie 2020 r. E‑commerce nadal napędza popyt

Raport Magazynowy.jpg

Polski rynek magazynowy po I połowie 2020 roku wciąż utrzymuje się na fali wznoszącej. Pandemia COVID-19 nie miała wpływu na wyniki po stronie popytu. Od stycznia do końca czerwca wynajęto 2,38 mln mkw. nowoczesnej powierzchni produkcyjno-logistycznej. Natomiast, porównując wyłącznie popyt brutto w II kw. 2020 r. w ujęciu rok do roku to wzrósł on o ponad 50% i wyniósł 1,36 mln mkw. Tak dobre wyniki są skutkiem dużej aktywności najemców z sektora e-commerce, w tym dużych transakcji BTS. Firma AXI IMMO prezentuje najnowszą publikację, raport „Polski Rynek Magazynowy w I połowie 2020 r.”

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 3/2020

GLP w Europie pod jednym szyldem

GLP.png

Firma GLP sfinalizowała transakcję zakupu portfela wysokiej jakości nieruchomości logistycznych Grupy Goodman w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Węgrzech. Dzięki temu, jako jeden z niewielu graczy na rynku magazynowym, GLP jest już obecne w aż 11 krajach Europy.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama