Setki wystawców, tysiące zwiedzających, nowości, premiery rynkowe, innowacyjne rozwiązania – to wszystko rozmieszczone na kilkudziesięciu tysiącach metrów przestrzeni wystawienniczej Międzynarodowych Targów Poznańskich. Tak w telegraficznym skrócie można opisać zbliżające się Międzynarodowe Targi Pakowania i Etykietowania TAROPAK. To organizowane od 40 lat wydarzenie, jest wysoko cenione w branży opakowań zarówno przez wystawców i profesjonalnych zwiedzających z całego świata, jak i instytucje branżowe.

Na TAROPAKu swoje produkty i usługi prezentują producenci i dostawcy technologii pakowania oraz etykietowania. Znaleźć tu można opakowania i technologie dedykowane zarówno branży spożywczej, chemicznej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej, jak i kosmetycznej czy modowej. Jeśli poszukujesz rozwiązań, które pomogą podjąć wyzwania związane z pakowaniem lub logistyką, Taropak jest właściwym miejscem!

Maszyny w akcji!

W nowoczesnych przestrzeniach Międzynarodowych Targów Poznańskich będzie można zobaczyć najnowocześniejszy park maszynowy branży opakowań i etykiet. Producenci i dystrybutorzy prezentują czynne linie pakujące, drukarki opakowań czy roboty. Wszystko, co potrzebne do optymalizacji produkcji, pakowania i konfekcjonowania. 

Kupcy ze świata

TAROPAK to jedyne wydarzenie poświęcone tematyce opakowaniowej w Polsce, które znane jest powszechnie wśród specjalistów z branży na całym świecie i każdorazowo jest przez nich tłumnie odwiedzane. Kluczowi potencjalni kupcy produktów i rozwiązań prezentowanych przez wystawców korzystają z programu Hosted Buyers, w ramach którego organizator – Grupa MTP – pokrywa  w pełni koszty przelotów i pobytu w Poznaniu.  W tym roku uczestniczy w nim kilkudziesięciu najważniejszych zagraniczni kupców z 18 krajów, m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Rumunii, USA, Azerbejdżanu, Czech czy Estonii. 

Konferencja o opakowaniach w e-commerce!

TAROPAK to spotkania biznesowe, kontraktacje i rozmowy handlowe. Uczestnictwo w targach daje możliwość bliższego poznania - zarówno na stoiskach wystawców, jak i podczas wykładów czy warsztatów – nowości rynkowych i nadchodzących trendów. W tym roku wyodrębniona została nowa strefa poświęcona w pełni zagadnieniom opakowań w e-commerce. – Rynek e-handlu w Polsce rośnie w tempie 20 procent rocznie. Dla branży opakowań to kolejna przestrzeń rozwoju, dlatego też zdecydowaliśmy się stworzyć Salon E-commerce. Jak wiemy, opakowania zarówno w tej, jak i w innych dziedzinach handlu mają bardzo istotne znaczenie. Opakowanie „sprzedaje”, chroni produkt, ma ogromny wpływ na logistykę i magazynowanie itp. Podczas TAROPAKU, w dniach 30 września – 2 października organizujemy również, wraz z naszym partnerem – Allegro – konferencję dotyczącą e-commerce – mówi Hanna Zdrojewska, dyrektor Targów TAROPAK. – Pierwszego dnia prelegenci skupią się na temacie OPAKOWAŃ w E-COMMERCE, opowiedzą m.in. jaki wpływ mają moda i trendy na optymalizację procesów pakowania. Drugi dzień poświęcony będzie LOGISTYCE I MAGAZYNOWANIU w kontekście handlu internetowego. O dobrych praktykach opowiedzą specjaliści z Allegro. Poruszą kwestie logistyki w Allegro, opowiedzą o programie Allegro Smart – jako formie dostawy towaru najczęściej wybieranej przez klientów. Tematyka trzeciego dnia wydarzenia to MARKETING I SPRZEDAŻ W E-COMMERCE. 

Program wydarzeń na  stronie www.taropak.pl 


Od dekad współtworzymy biznes opakowaniowy w Polsce

Dlatego to właśnie na TAROPAKU Polska Izba Opakowań będzie obchodzić jubileusz 25-lecia istnienia.   Wspólnie poruszamy ważne kwestie. Co roku jesteśmy gospodarzem Kongresu Opakowań,  w tym roku współorganizujemy konferencję: „Opakowania żywności zagrożeniem dla konsumentów. Fakty i mity”. 

Dobrze zaprojektowane… Spotkania

Jesienny blok Targów to prawdziwa synergia branż, w jednym miejscu spotyka się tutaj przemysł opakowaniowy i spożywczy, w tym cała branża gastronomiczna i HoReCa. W tym samym czasie bowiem odbędą się również Targi 4Print,  Polagra Tech, Polagra Food, Polagra Gastro i Invest Hotel. Poznańskie targi to niepowtarzalna okazja zetknięcia się przedstawicieli różnych współpracujących ze sobą branż, to też jedyne miejsce gdzie oferta przedstawiona jest tak komplementarnie i na tak wysokim poziomie. 

 

Do zobaczenia na Targach!

Więcej informacji na stronie www.taropak.pl

 

Zobacz również

Promocyjny nr 2/2019

Wózek widłowy – niezastąpiony „pracownik” magazynu

Wózek widłowy to jeden ze składowych elementów wyposażenia każdego magazynu. Wybór właściwego wózka to dla wielu firm kluczowe zadanie, które w przyszłości może przyśpieszyć pracę w magazynie. Jak rynek wózków widłowych ocenia Marcin Trąbka, członek zarządu Kuhn Polska? Zapraszamy do lektury.

Czytaj więcej
Promocyjny nr 2/2019

Ocena potencjału rozwoju obszaru logistyki kontraktowej w Polsce

MiP_2_81.jpg

Obszar logistyki kontraktowej w Polsce rozwija się bardzo szybko, o czym może świadczyć liczba podmiotów działających w tym segmencie na naszym rynku oraz ciągły dynamiczny wzrost ilości powierzchni magazynowych i rozwój parków logistycznych, których najemcami są w około 35% operatorzy logistyczni. Zmienia się również podejście deweloperów, którzy coraz częściej skłonni są budować swoje obiekty magazynowe spekulacyjnie, licząc, że w krótkim czasie znajdzie się najemca.

Czytaj więcej

Operator logistyczny do zadań specjalnych

mip_2_76.jpg

Polska branża TSL cechuje się silnym rozdrobnieniem. W efekcie na rynku działa wiele podmiotów o zróżnicowanej skali i szerokości oferty, oferujących odmienny charakter świadczonych usług. Jednym z zauważalnych trendów jest specjalizacja branżowa, połączona z funkcją operatora logistycznego, a w następnej kolejności integratora usług TSL. Ważny jest też właściwy dobór operatora logistycznego pod kątem jego roli w projektowaniu, planowaniu, zarządzaniu i administrowaniu obszarami łańcucha dostaw.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

W poprzednich numerach

Tematy omawiane w poprzednich numerach: